Zwroty i reklamacje

Witamy na stronie Zwroty i Reklamacje sklepu internetowego PAKO Autodetailing! Naszym celem jest zapewnienie pełnej satysfakcji naszych klientów, dlatego też stworzyliśmy klarowne zasady dotyczące zwrotów i reklamacji, abyście Państwo czuli się bezpiecznie i pewnie dokonując zakupów w naszym sklepie.

Zwroty

Warunki zwrotu towaru

  1. Czas na zwrot
    Masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na złożenie wniosku o zwrot.
  2. Stan towaru
    Towar musi być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i z kompletnym wyposażeniem.
  3. Forma zwrotu
    Prosimy o kontakt mailowy w celu zgłoszenia chęci zwrotu. Po zatwierdzeniu, prosimy o odesłanie towaru na nasz adres.

Proces zwrotu

  1. Zgłoszenie zwrotu poprzez e-mail: zakupy@pako-autodetailing.pl
  2. Akceptacja zwrotu przez nasz zespół obsługi klienta.
  3. Odesłanie towaru na nasz adres:
    PAKO AUTODETAILING
    UL. OSTROWSKA 382, POZNAŃ
  4. Sprawdzenie towaru i przetworzenie zwrotu w ciągu 7 dni roboczych.

Reklamacje

Warunki reklamacji towaru

  1. Wady fabryczne
    Reklamacje dotyczące wad fabrycznych są akceptowane w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.
  2. Uszkodzenia w transporcie
    Jeśli otrzymasz uszkodzony towar, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji.

Proces reklamacji

  1. Zgłoszenie reklamacji poprzez e-mail: zakupy@pako-autodetailing.pl
  2. Przesłanie dokumentacji (zdjęcia, opis) potwierdzającej wady lub uszkodzenia.
  3. Analiza reklamacji przez nasz zespół specjalistów.
  4. Informacja zwrotna dotycząca decyzji w ciągu 14 dni roboczych.

Dziękujemy, że wybraliście PAKO Autodetailing. Jesteśmy gotowi do współpracy i zapewnienia, że Wasze doświadczenie zakupowe z nami będzie jak najbardziej satysfakcjonujące. W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub e-mail: zakupy@pako-autodetailing.pl.