Zwroty i reklamacje
Witamy na stronie Zwroty i Reklamacje sklepu internetowego PAKO Autodetailing! Naszym celem jest zapewnienie pełnej satysfakcji naszych klientów, dlatego też stworzyliśmy klarowne zasady dotyczące zwrotów i reklamacji, abyście Państwo czuli się bezpiecznie i pewnie dokonując zakupów w naszym sklepie.
Zwroty
Warunki zwrotu towaru
- Czas na zwrot
Masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na złożenie wniosku o zwrot. - Stan towaru
Towar musi być nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i z kompletnym wyposażeniem. - Forma zwrotu
Prosimy o kontakt mailowy w celu zgłoszenia chęci zwrotu. Po zatwierdzeniu, prosimy o odesłanie towaru na nasz adres.
Proces zwrotu
- Zgłoszenie zwrotu poprzez e-mail: zakupy@pako-autodetailing.pl
- Akceptacja zwrotu przez nasz zespół obsługi klienta.
- Odesłanie towaru na nasz adres:
PAKO AUTODETAILING
UL. OSTROWSKA 382, POZNAŃ - Sprawdzenie towaru i przetworzenie zwrotu w ciągu 7 dni roboczych.
Reklamacje
Warunki reklamacji towaru
- Wady fabryczne
Reklamacje dotyczące wad fabrycznych są akceptowane w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu. - Uszkodzenia w transporcie
Jeśli otrzymasz uszkodzony towar, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji.
Proces reklamacji
- Zgłoszenie reklamacji poprzez e-mail: zakupy@pako-autodetailing.pl
- Przesłanie dokumentacji (zdjęcia, opis) potwierdzającej wady lub uszkodzenia.
- Analiza reklamacji przez nasz zespół specjalistów.
- Informacja zwrotna dotycząca decyzji w ciągu 14 dni roboczych.
Dziękujemy, że wybraliście PAKO Autodetailing. Jesteśmy gotowi do współpracy i zapewnienia, że Wasze doświadczenie zakupowe z nami będzie jak najbardziej satysfakcjonujące. W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub e-mail: zakupy@pako-autodetailing.pl.